Begin met high end end ondernemen

Online programma

Registreer je in 2 minuten voor dit programma

Wil je meteen meters maken? Wil je meteen productiever worden en weten welke stappen je moet gaan zetten om een high end bedrijf op te bouwen? We hebben een heel programma voor je: Kickstart High End Ondernemen.

Je kunt meteen beginnen

Leer de skills voor een high end business

In dit programma leer je de essentiële skills om productiever te worden, je snelheid te verhogen, betere klanten aan te trekken en meer omzet en winst te maken. Allemaal belangrijke skills om te groeien als ondernemer en in de toekomst te blijven bestaan.

9

18 videolessen

9

Werkschema's voor meer productiviteit

Zodat je sneller gaat werken

9

Werkschema's voor je doelen en routines

Zodat je sneller groeit

9

Effectieve advertentiestrategieën

Zodat je betere klanten aantrekt

9

Werkschema's voor je content strategie

Zodat je meer zichtbaar wordt

9

Werkschema's waarmee je je prijzen kunt verhogen

De waarde van dit programma is normaal € 247.
Betaal nu € 47 en je bespaart 200 euro.

Je kunt meteen beginnen

Dit is de inhoud van het online programma:

Skill 1 - Meters maken

Intro:

Hoe vind je dat je het doet momenteel? Als je op een afstand naar je eigen werk kijkt, denk je dan: is dit het beste wat ik momenteel voor mijn klanten doe? Als je niet voldoende overtuigd bent, investeer dan in exceptioneel hoge kwaliteit. Dan pas kun je je prijzen verhogen en richting een high-end business gaan.

En een van die eerste stappen is dat je snelheid moet maken op microniveau. Anders word je rechts en links ingehaald. We leven in fantastische technologische tijden. Iedereen kan snelheid maken. Doe het. Ik noem het schilderen in plaats van schetsen. Lanceer vroegtijdig en vraag om feedback.

Prioriteiten werksessie:

Het leven is drukker geworden, de informatieprikkels zijn toegenomen.

We hebben niet meer één prioriteit maar we hebben meerdere prioriteiten. Hoe zorg je ervoor dat je snel kunt oordelen over de prioriteiten van je werkzaamheden en projecten? De video hieronder gaat je hier bij helpen.

Ik gebruik in deze video een aantal werkschema’s. Deze zijn te downloaden in het onderdeel ‘werkschema’s’.

Werkschema’s:

In de video over prioriteiten heb ik een aantal werkschema’s laten zien die handig zijn voor jou om te gebruiken. De drie schema’s staan in één document onder drie verschillende tabbladen:

  1. Projecten en prioriteiten
  2. 5 – 5 – 5 schema
  3. Agenda
Skill 2 - Doelen en routines

Intro:

Weet je wat het is met doelen stellen? Je haalt ze nooit. Toch?

Ik stelde allerlei doelen. Vooral in mijn beginjaren als ondernemer. Dan zette ik weer mijn doelen in een schrift, dan weer in Evernote, dan weer op memo’s en dan weer op een bord. En allemaal kwam ik ze niet na…

En weet je wat het was? Ik deed niets met die doelen. Na het opschrijven van mijn doelen verdwenen ze aan de wand en ik keek er niet meer naar om. 

In dit onderdeel leer je de kracht van routines en hoe je ze inzet voor een high end bedrijf.

Doelen en routines maken:

In deze video laat ik je zien hoe je je doelen kunt omzetten in routines en deze meetbaar maakt. Ik maak gebruik van werkschema’s, deze kun je downloaden in het onderdeel ‘werkschema’s.

Werkschema’s:

Bij het maken van routines en het meten van deze routines, maak ik gebruik van een aantal werkschema’s. In het document zitten drie tabbladen:

  1. Tracking van dagelijkse activiteiten
  2. Dag indeling
  3. Workflows
Skill 3 - Always on

Intro:

De derde skill is heel belangrijk voor jou als ondernemer. Dat is zichtbaarheid.

Wat is de overeenkomst tussen grotere merken? Merken als Coca Cola, Mc Donalds en Apple zijn namelijk overal en altijd zichtbaar. En de beste stretch die ik heb gemaakt is zo als deze merken te denken en te handelen als deze grotere merken. Het gaat om continue aanwezigheid. 

Om high-end te kunnen ondernemen moet je als ondernemer een stabiele zichtbaarheid hebben in de markt. 

Contentstrategie:

Hoe doe je dat, altijd zichtbaar zijn met jouw content? In onderstaande video geef ik je een oefening mee en werkschema’s om gestructureerd aan jouw zichtbaarheid te werken.

Werkschema’s:

In het always on onderdeel heb ik je laten zien hoe ik mijn content inplan en hoe er met mijn team aan wordt gewerkt. Deze schema’s zijn hier te downloaden:

  1. Productieschema
  2. Contentplanning
Skill 4 - Effectief communiceren

Intro:

De kracht van één persoon kan echt ongelooflijk zijn!

Je kunt een zaal hebben met 100 man, maar als je tenminste 1 persoon hebt die super-geïnteresseerd is geraakt in je verhaal, dan heb je je doel alvast bereikt.

Ik kwam hier achter toen ik ging stoppen met het communiceren in het meervoud. Ik stopte met het ge-‘jullie’ in video’s, podcasts, artikelen, maar ook op het podium. Ik begon met het communiceren naar ‘jou’ en ‘jij’

Het beste wat ik ooit heb geleerd is dat je in een video, podcast, artikel, ebook of live sessie communiceert naar die ene persoon. En dan zal je merken dat je communicatie verbetert.

Werkschema’s:

  • Werkblad bereik realiseren
Skill 5 - Ambitie

Intro:

Het allergrootste inzicht wat ik kreeg tijdens de geboorte van onze eerste zoon, was dat ik alleen nog maar dingen wilde doen waar ik energie van kreeg. Ik zorgde ervoor dat ik doelen kreeg met een pull werking in plaats van push doelen die je het bed uitduwen terwijl je dat niet wilt. Tijd is kostbaar en in dit onderdeel vertel ik je over de Pull werking.

Hoe werkt je brein:

Hoe werkt je brein wanneer het gaat om motivatie, verbeelding en visualisatie? In deze video leg ik het uit en doen we een interessante oefening.

De lotto game:

Doe de Lotto game. Een mooie visualisatie techniek om je financiële thermostaat te verhogen. Onder het kopje Downloads vind je de bijbehorende opdracht.

Skill 6 - High end omzet maken

Intro:

Over geld praten is taboe in Nederland. We praten niet zo makkelijk over geld en hoeveel we verdienen. Maar wanneer we in Amerika komen, dan wordt dit zonder blikken of blozen besproken. Terecht.

Geld maakt gelukkig als je weet wat je ermee moet doen. Laat ik het omkeren, ik weet zeker dat je niet gelukkig bent als je geen geld hebt. Je kunt dan niks. 

Geld is energie, het stroomt door alles heen. Je hebt geld nodig om te kunnen overleven, om je kinderen eten te geven, om te investeren in jezelf, in je bedrijf. Geld kun je geven, je kunt het doneren en bovenal: geld is de zuurstof voor je leven, je bedrijf, jezelf en dierbaren. 

Alles in deze maatschappij heeft te maken met geld. Zonder geld kun je niet zo veel. Zorg er dan voor dat je lekker veel geld verdient. Want door lekker veel geld te verdienen, maak je ruimte. Ruimte om te investeren. Investeren in je bedrijf, investeren in vrijheid. Geen enkel persoon op deze wereld hecht geen waarde aan vrijheid. Daar zijn we het over eens.

Zorg er dan ook voor dat je dagelijks bezig bent met omzetverhogende taken in jouw bedrijf en dat je niet te veel verzandt in onderhoudstaken. Deze taken leveren geen geld op maar kosten je wel tijd. 

Omzetverhoging:

Hoe verhoog je je omzet? Door zo veel mogelijk omzet verhogende taken in je bedrijf te hebben. Onderstaande video helpt je hier bij.

Werkschema’s:

– werklijst prioriteiten

Skill 7 - High end pricing

Intro:

Vraag jij hoge prijzen?

Of prijs je jezelf onderaan de markt omdat je bang bent dat je anders geen klanten krijgt?

Ik help ondernemers met het creëren van een high-end onderneming. Een onderneming met klanten die willen investeren in zichzelf en daar een hoge, uitzonderlijk goede service voor terug verwachten.

Wanneer je die componenten op orde hebt, dan ben je high-end aan het ondernemen en ga je makkelijker geld verdienen.

Prijzen verhogen:

Werkwijze in een aantal stappen.

Werkschema:

Pricing worksheet.

Skill 8 - De vorm

Intro:

Ik zie aardig wat ondernemers stuklopen op de inhoud. Zij denken dat wanneer ze maar voldoende energie besteden aan de inhoud, dat er dan wel genoeg klanten komen. Maar vaak blijft dat uit.

Op een gegeven moment weet je genoeg, kán je genoeg. En als je al wat eerste klanten hebt bediend, dan stijgt je zelfvertrouwen, want je toegevoegde waarde wordt bevestigd. Vertrouwen leidt tot zelfvertrouwen.

Dus je komt in een fase terecht waarin je volledig op jouw kennis, jouw kunde moet gaan vertrouwen. Dat laat je los, je leert bij, maar je verschuift je focus naar de vorm waarin je je kennis deelt. Sommige slechte producten of diensten worden aardig verkocht omdat de vorm goed is, de marketing en de verpakking is goed.

En laat high-end ondernemen nou een vorm van ondernemen zijn waarin zowel de inhoud, resultaat-garantie én de vorm van een hoog niveau zijn.

De algoritmes:

Ik geef je een kijkje in de wereld van de ‘vorm’. Het is zeer interessant om te zien dat Google en Facebook jouw advertenties op basis van verregaande algoritmes beoordelen

Skill 9 - Know, Love, Trust

Intro:

Vragen als:

“Wat is het beste marketing boek?”
“Welk e-mail programma werkt het beste?”
“Hoe zet ik goede Facebook campagnes op?”
“Ik kan jouw webinar niet bijwonen, krijg ik een replay?”

.. beantwoord ik nauwelijks. Ik vind het geen goede vragen.

Denk voor jezelf na of je goede vragen stelt. Aan jezelf en daarna aan anderen. Goede vragen horen te gaan over principes, strategieën en resultaten die je wilt realiseren, niet over tools, werkwijzen of excuses om je ergens voor in te schrijven maar vervolgens niet op te komen dagen.

Als jij coach, spreker of trainer bent, stel dan goede vragen aan je klanten. Vaak zit er een emotie achter een praktische vraag die ze stellen. Vraag net zo lang door totdat je bij die emotie kunt komen. Dan kom je tot de kern van het probleem. En wanneer je die kern te pakken hebt, dan kun je betere oplossingen bedenken.

Coaches die voor een dubbeltje de markt willen bedienen, stellen vaak geen goede vragen en leveren ook geen goede diensten. Ze zitten niet een high end markt, maar in een prijs-markt.

Achterhaal dus de emotie. Marketing gaat over emotie. Aankoopbeslissingen gaan op basis van emotie. Emotie is data.

Werkschema’s:

K L T worksheet.

Wat levert dit jou op?

9

Focus voor meer winst

Je trekt de bestes klanten aan zodat je na 1 maand al meer winst maakt.

9

Houvast door routinematig werken

Dagelijkse sturing door het meten van je doelen en resultaten.

9

Eenmalige investering, voor altijd toegang

Je betaalt eenmalig om je te registeren en je hebt voor altijd toegang tot de lessen.

9

Hulp bij al je vragen

De vragen die jij stelt over de lessen, beantwoorden wij graag!

9

Elke maand nieuwe lessen

We breiden het programma elke maand uit met nieuwe lessen en voorbeelden.

Wie is Harald Heukers?

Harald Heukers is oprichter van de High End Ondernemen Academy. Met ruim 15 jaar marketing en sales ervaring helpt Harald honderden ondernemers op een high-end niveau te ondernemen zodat zij goedbetalende klanten aantrekken.

Bekend van: