Adverteren op Facebook begint steeds meer terrein te winnen bij de kleinere ondernemer. We zien dat deze manier van adverteren goed werkt om leads te realiseren en dit dient als eerste startpunt om een schaalbare business neer te zetten. Aan de andere kant zien we dat op Facebook de concurrentie tussen adverteerders groter wordt. Daardoor wordt de click duurder en moeten we steeds slimmer gaan adverteren. Wilco de Kreij is flink wat jaren bezig om het leven van de ondernemer die aan online marketing doet, makkelijker te maken. Met zijn twee bedrijven Connectio en UpViral heeft hij internationaal een succesvolle online business opgezet. Daarnaast heeft Wilco sinds 2016 de Uncensored Growth Podcast dat gaat over business, productiviteit en groeien als ondernemer.

Wilco de Kreij begon al jong met het ontdekken van het internet en de eindeloze mogelijkheden. Op zijn 16e startte hij met het verkopen van zonnebrillen, die populaire zonnebrillen uit The Matrix. Wilco raakte geïnspireerd wat er in dat jaar (2003) allemaal al mogelijk was en vanaf dat moment is bij Wilco het ondernemers-gen ontstaan.

Waar ik vooral met Wilco over sprak is hoe Wilco tot concepten komt, hoe hij ze valideert aan de markt en hoe hij dit opschaalt tot een bedrijf met een flink team aan mensen die overal ter wereld voor hem opereren.

We spraken daarnaast over productivteit, focus, zelfontwikkeling en natuurlijk was de rode draad online marketing. Wilco deelt met jou wat wel en niet werkt in online marketing en is een professional waar veel ondernemers van kunnen leren!

Beluister hier het interview.

Abonneer je op de podcast via itunes.

[smart_track_player url=”http://traffic.libsyn.com/marketingandmindset/MX046_WilcodeKreij.mp3″ title=”#046 – 10X meer leads met Wilco de Kreij (UpViral en Connectio)” artist=”Harald Heukers” image=”https://highendondernemen.nl/wp-content/uploads/2017/06/Marketing-en-Sales-podcast_optimized2.png” social_gplus=”false” ]